Հայոց լեզու դասարանական
1. Բարդ նախադասությունների ընդգծված մասերը (երկրորդական նախադասությունները) հանի՛ր:
Եգիպտոսի ամենամեծ հրաշալիքը, Քեոփսի բուրգն է:
Մեքսիկայում տարածվում է ֆուտբոլի մի նոր տեսակ;
Ամազոնի ավազանում մի հետաքրքիր ծառ է աճում,;
Նորվեգացի հայտնի ճանապարհորդ, հետազոտող ու գրող Թուր Հեյերդալը նորից ուղևորվեց Զատկի կղզի;
Այս անգամ նրան ճանապարհորդության են հանել քարե հսկայական քանդակները։ Քսան տոննանոց արձանները, կանգնած են ուղղահայաց դիրքով:
Հնագետներին մի քանի ամիս է պետք։
Անապատներում էներգիան կարելի է օգտագործել տնտեսական նպատկներով:
Մասնագետները պնդում են։
2. Փակագծերում տրված հարցին պատասխանող դերանուն (ենթակա), ապա նրան լրացնող երկրորդական նախադասություն ավելացնելով՝ տրված պարզ նախադասությունները բարդեցրո՛ւ:Օրինակ`
Մուտքից դուրս եկավ: (Ո՞վ) – Մուտքից դուրս եկավ նա, ում տեսել էինք առավոտյան: Մուտքից դուրս եկավ նա, ով վերջինն էր մտել: Մուտքից դուրս եկավ նա, ումից լուր էինք ուզում իմանալ:
Հանկարծ հայտնվեց: (ո՞վ)-Հանկարծ հայտնվեց նա, ով պետք է գար առավոտյան ժամը 9-ին։ ես
Ուրեմն կատարվե՞ց: (ի՞նչը)-Ուրեմն կատարվեց այն, ինչը մեզ պետք էր։
Այստեղից չի լսվի: (ի՞նչը)-Այստեղից չի լսվի այն խոսակցությունը, ինչը մենք կօգտագործենք նրանց դեմ։
Հևասպառ սարն էր բարձրանում: (ո՞վ)-Հևասպառ սարն էր բարձրանում նա, ով շատ խելացի էր։
2. Փակագծում տրված տարբերակներից ընտրե՛ք ճիշտը։
Ա․ Մենք՝ ուսանողներս, այդ մասին լսում էինք /առաջի, առաջին/ անգամ։
Բ․ Շուրջ / ութանասուն, ութսուն/ դպրոցահասակ երեխաներ էին մասնակցում գարնանային այդ տոնախմբությանը։
Գ․ Փոքրիկը ձեռքում ամուր պահել էր /տաս, տասը/ դրամ։
Դ․ Բողոքի երթին մասնակցում էին /հարուրավոր, հարյուրավոր/ մարդիկ։
Ե․ Իմ տեղը երրորդ կարգի /երեսունչորրորդ, երեսունչորսերորդ/ աթոռն է։
Է․ Այս տարի կայացավ հայրենագիտական միջազգային /յոթերորդ, յոթներորդ/ գիտաժողովը։
Ը․ Բացարձակ գերազանցիկ լինելու համար Սոնային պակասում էր ընդամենը /զրո, զերո/ ամբողջ հինգ տասնորդական տոկոս վարկանիշ։