Հայոց լեզու
1. Բացատրի´ր, թե ինչի՛ հիման վրա են խմբավորված գոյականները:
Ա. Երեխա, կատակ, ընկեր, դաշտ, այգի, ուղղություն:
Ա խմբում բոլոր գոյականները ուղիղ են
Բ. Երեխայի(ն), կատակից, ընկերոջ(ը), դաշտով, այգում, ուղղությամբ:
Բ խմբում բոլորը հոլովված են
2. Տրված բառերի տրական հոլովը կազմի՛ր, ընդգծի՛ր վերջավորությունները և բացատրի´ր Ա և Բ խմբերի բառերի տրական հոլովաձևերի տարբերությունը:
Ա Պատուհան, մարդ, գարուն, գիշեր, կին:
պատուհանին, մարդուն, գարնանը, գիշերվան, կնոջը
Բ. Տուն, շուն, գեղեցկություն, հայր, մայր, եղբայր:
տանը, շանը, գեղեցկությանը, հորը, մորը, եղբորը
3. Բառակապակցություններ կազմի՛ր` հարցական դերանունները փոխարինելով տրված գոյականներով և դերբայներով:
Աշխատանք, խաղ, ուսում, հանգիստ, գործել, խաղալ, սովորել, հանգստանալ:
Ինչի՞ հնարավորություն ունենալ:
Աշխատանքի հնարավորություն ունենալ
խաղի հնարավորություն ունենալ
ուսման հնարավորություն ունենալ
հանգստի հնարավորություն ունենալ
գործելու հնարավորություն ունենալ
խաղալու հնարավորություն ունենալ
սովորելու հնարավորություն ունենալ
Հանգստանալու հնարավորություն ունենալ
Ինչի՞ հնարավորություն ընձեռել (տալ):
Աշխատանքի, խաղի, ուսման, գործելու, խաղալու, սովորելու, հանգստանալու
Ինչի՞ նպատակ ունենալ:
4. Բառակապակցություններ կազմի՛ր` հարցական դերանունները փոխարինելով տրված գոյականներով և դերբայներով:
Միտք, ճնշում, ցավ, հեռանալ, առաջանալ, մոռանալ:
Դիմադրել ինչի՞ն:
Մտքին, ճնշմանը, ցավին, հեռացմանը, առաջացմանը, մոռացմանը
Դիմանալ ինչի՞ն:
5. Բառակապակցություններ կազմի՛ր ` հարցական դերանունները փոխարինելով տրված գոյականներով և դերբայներով:
Կռիվ, հաշտություն, ձեռք մեկնել, փոխել, քննարկել, դիմագրավել:
Պատրաստ լինել ինչի՞(ն):
Պատրաստվել ինչի՞(ն):