Ոսումնական տարվա ամփոփում

Ուսումնական տարվա ամփոփում 

«Պատմություն » առարկա 

Մի քանի նախադասությամբ ներկայացրու՝ ինչու ենք ուսումնասիրում «Պատմություն» առարկան: 

Իմ կարծիքով մենք ուսումնասիրում ենք պատմություն առարկան, որ իմանանք մեր հզոր արքաներին և իմանանք թե ինչ լավ արարքներ են նրանք արել իրենց երկրի համար։

  1. Արշակունյաց թագավորությունը:  Թվարկիր նրա հզոր արքաներին, ինչով են նրանք հայտնի, քո կարծիքով որն է դրա անկման գլխավոր պատճառները: 

Ես համարում եմ, որ Արշակունյաց թագավորությունում միայն մեկ ուժեղ արքա կար դա Տիգրան Մեծն էր։ Նա շատ հզոր էր, նա միշտ գնում և պայքարում էր հողատարածքի համար։ Հզոր էր նաև Պապ թագավորը, որը թեև անխելք էր, բայց հզոր։ Իմ կարծիքով Արշակունյաց թագավորությունը անկում կրեց, որովհետև վերջին Պապ թագավորը շատ միամիտ էր։

  1.  Թվարկիր Բագրատունյաց թագավորության հզոր արքաներին, ինչով են նրանք հայտնի, քո կարծիքով որն է դրա անկման գլխավոր պատճառները: Բագրատունյաց թագավորության կառավարման ընթացքում ինչ հայտնի կոթողներ են կառուցվել, ներկայացրու դրանցից մեկը:
  2. Աշոտ Երկաթ շատ ուժեղ թագավոր էր բագրատունիների թագավորությունից, եթե նա միշտ ճիշտ գործեր Բագրատունիները երևի մինչ հիմա կլինեին, բայց չէ որովհետև դրանից հետո շատ ուրիշ պատերազմներ են եղել։
  3. Կիլիկյան թագավորություն:Թվարկիր նրա հզոր արքաներին, ինչով են նրանք հայտնի, քո կարծիքով որն է դրա անկման գլխավոր պատճառները: 

Լևոն երկրորդը ինձ շատ դուր եկավ, որովհետև նա ահագին մեծացրեց Կիլիկիայի տարածքը։

  1. Կատարել թարգմանություն
  2. Образование и школа в Западной Европе в Средние веке

Воспитание и образование в период раннего Средневековья

ОБРАЗОВАНИЕ И ПЕДАГОГИКА В СРЕДНИЕ ВЕКА

  • «Ծաղիկները, որպես տարբեր ժողովուրդների, երկրների խարհրդանիշ»
  • Չեռտապալոխ ծաղիկը 15-րդ դարից Շոտլանդիայի ազգային խորհրդանիշն է, որը, ըստ կելտական ​​լեգենդների, փակել է վիկինգների բանակի ճանապարհը, երբ նրանք ցանկանում էին անցնել մարդու հասակով մոլախոտերով խիտ մարգագետնում. բանակը խուսափեց արյունալի ճակատամարտից ահեղ նվաճողի հետ: Այդ ժամանակվանից յասամանի տատասկափուշի բողբոջները շոտլանդացիների շրջանում հարգվում են որպես ամուլետներ:

5.Բյուզանդական կայսրություն

  • Անվան առաջացումը
  • Անունը գալիս է Կոստանդնուպոլիսի նախկին անվանումից։
  • Հռոմեական կայրության բաժանումը
  • 324 թվականին մայրաքաղաքը Նիկոմեդիա քաղաքից Բյուզանդիոն տեղափոխվեց։
  • Հայկական կամ Մակեդոնական հարստություն
  • Հայաստանի անկախության վերացումից հետո, հայազգի բազմաթիվ գործիչներ ստիպված էին ծառայության մեջ անցնել Բյուզանդիայում և Պարսկաստանում:Նրանցից շատերը կարողանում էին բարձր պաշտոնների ու աստիճանների հասնել:Մասնավորապես Բյուզանդիայում եղել են հայազգի շատ զորավարներ, գործիչներ և նույնիսկ կայսրեր ու հարստություններ: Հայաստանի անկախության վերացումից հետո, հայազգի բազմաթիվ գործիչներ ստիպված էին ծառայության մեջ անցնել Բյուզանդիայում և Պարսկաստանում:Նրանցից շատերը կարողանում էին բարձր պաշտոնների ու աստիճանների հասնել:
  •  Կոմսենոսների հարստությունը և խաչակրաց արշավանքները
  • 11-րդ դարի վերջերին արևմտյան եկեղեցու հովանու ներքո դեպի Արևելք՝ Սուրբ երկիր կազմակերպված ռազմական արշավանքներ։ Իրենց համատեքստում խաչակրաց արշավանքները պատմականորեն հանդես են գալիս քրիստոնեության համաշխարհային շահերի պաշտպանության դիրքերից և սուր ծայրով ուղղվել են արևելքի մուսուլմանական իշխանությունների դեմ։
  • Երբեմն «Խաչակրաց արշավանք» են անվանում նաև առանձին հեթանոս ժողովուրդների և որոշ հերետիկոսությունների դեմ պապական Հռոմի ձեռնարկած ռազմական արշավանքները, սակայն դրանք չպետք է շփոթել 11-13-րդ դարերի համանուն արշավանքների հետ։
  •  
  • Բյուզանդիայի անկումը
  • Կոստանդնուպոլսի նվաճումից հետո ստեղծվեցին երկու անկախ բյուզանդական իշխանություններ՝ Նիկիայի կայսրությունն ու Էպիրոսի բռնապետությունը։ Երրորդը՝ Տրապիզոնի կայսրությունը ստեղծվել էր Կոստանդնուպոլսի անկումից մի քանի շաբաթ առաջ Ալեքսիոս Տրապիզոնդցու գլխավորությամբ։ Այդ երեք պետություններից Կոստանդնուպոլիսը ետ նվաճելու ամենամեծ հավանականությունն ունեին Նիկեան և Էպիրոսը։
  •  Կոստանդնուպոլիսը որպես մայրաքաղաք
  • Կոստանդնուպոլիսը որպես մայրաքախաղ լավ մայրաքաղաք էր իմ կարծիքով նա բոլորի դուրը գալիս էր։
  • Կրոնը, բանակը, լեզուն

Իմ հիշելով Բյուզյանդիայի կրոնը քրիստոնեությունն էր։

  • Բյուզանդական դիվանագիտությունը
  • Կոստանդնուպոլսի անկումը համաշխարհային պատմության մեջ ինչ հետևանքներ ունեցավ/Այս ենթավերնագրերը ուսումնասիրելով՝ գրել փոքրիկ հետազոտական աշախատանք /
  • Ամփոփել ձեր բառերով

Աղբյուրները ՝ Համաշխարհային պատմություն, 7-րդ դասարան, դասագիրք, էջ 87-91, համացանց

 

Մի քանի նախադասությամբ ներկայացրու այս ուսումնական տարվա ընթացքում 

Ամենադուր եկած թեման

Իմ ամենադուր եկած թեման հանճարների թեման էր, որը մենք անցնում էինք ձմռանը։ 



.քո նոր բացահայտումները 

Ես այս տարի շատ բաներ եմ իմացել իմացել եմ Անիի մասին, Կիլիկիայի մասին, Բագրատունիների մասին, իմացել եմ թե ովքեր են հանճարները։
.ինչ թեմաներ կցանկանայիր ուսումնասիրել

Ես Կուզենամ ուսումնասիրել համակարգչային խաղերի պատմությունը, օրինակ թե ինչ։պես են նրանց ծրագրավորել, ինչպես է եկել խաղի միտքը։ 

 Ստորև ներկայացրու թվարկված ամիսների հաշվետու ամփոփումները:  

Սեպտեմբեր 
https://koryun.gaboyan.am/%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-32/
Հոկտեմբեր 
https://koryun.gaboyan.am/%D5%A1%D5%B4%D6%83%D5%B8%D6%83%D5%B8%D6%82%D5%B4-2/
Նոյեմբեր 
https://koryun.gaboyan.am/%D5%A1%D5%B4%D6%83%D5%B8%D6%83%D5%B8%D6%82%D5%B4-4/
Դեկտեմբեր 
https://koryun.gaboyan.am/%D5%A4%D5%A5%D5%AF%D5%BF%D5%A5%D5%B4%D5%A2%D5%A5%D6%80-%D5%A1%D5%B4%D5%BD%D5%BE%D5%A1-%D5%A1%D5%B4%D6%83%D5%B8%D6%83%D5%B8%D6%82%D5%B4/
Փետրվար  
https://koryun.gaboyan.am/%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%A1%D5%B4%D6%83%D5%B8%D6%83%D5%B8%D6%82%D5%B4/
Մարտ 
https://koryun.gaboyan.am/%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%BF-%D5%A1%D5%B4%D5%BD%D5%BE%D5%A1-%D5%A1%D5%B4%D6%83%D5%B8%D6%83%D5%B8%D6%82%D5%B4/
Ապրիլ 
https://koryun.gaboyan.am/%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6-42/
Մայիս 
Բոլորը կատարված է։
10 բալանոց գնահատման սանդղաակով գնահատիր այս տարվա քո աշխատանքը: 

 8

«Պատմություն» առարկայի դասավանդման, թեմաների հետ կապված ինչ առաջարկություններ ունես: 

Առաջարկում եմ մի շաբաթ տրամադրել հին խաղերի և նոր խաղերի մեջ տարբերություններ գտնելու։ Ինչպես են զարգացել համակարգիչները(նրանց գրաֆիկան)։ Իմ կարծիքով այդ թեման բոլորի դուրը կգան, քանի որ բոլորը սիրում են խաղալ։