Ֆիզիկա
1.Ինչպես ենք գիտելիքներ ձեռք բերում բնության երևույթների մասին:
Փորձերով
2.Ինչ է փորձը և ինչով է այն տարբերվում դիտումից:
Դիտումները հատկապես կարևոր են երկնային մարմինների շարժման օրինաչափությունը պարզելու և դրանց դիրքերը որոշելու համար։ Սակայն միշտ չէ, որ դիտումները բավարար են անհրաժեշտ եզրակացություն անելու համար։ Երևույթները հաճախ կարճատև են կամ դրանք ոչ միշտ և ոչ ամենուր կարելի է դիտել, ուստի ֆիզիկայում բազմաթիվ երևույթների ուսումնասիրման համար կատարվում են հատուկ փորձեր և փորձարարական հետազոտություններ։
4.Ինչ է վարկածը:
Վարկածը փաստ է, որը հաստատված չէ։
5.Ինչ է օրենքը:
Ընդհանրացնելով բնության երևույթների մասին փորձերի և դիտումների միջոցով ստացած տվյալները՝ գիտնականները հայտնաբերում են օրենքներ,
6.Ինչ է ֆիզիկական տեսությունը:
Ֆիզիկական երևույթների որոշակի խմբի մասին գիտելիքների ամբողջությունն անվանում են ֆիզիկական տեսություն։
7.Ֆիզիկական մեծությունների չափումներ,չափումների դերը գիտության մեջ:
Ֆիզիկական երևույթների որոշակի խմբի մասին գիտելիքների ամբողջությունն անվանում են ֆիզիկական տեսություն։
8..Ինչ է նշանակում չափել որևէ ֆիզիկական մեծություն:
Չափել որևէ ֆիզիկական մեծություն, նշանակում է այն չափել նույնատիպ մեկ այլ մեծության հետ, որն ընդունված է որպես միավոր
9.Երկարության հիմնական և այլ միավորները:Չափման գործիք:
10.Ինչ չափիչ սարքեր եք ճանաչում: Թվարկեք:
քանոն, մետրաչափ
11.Այդ սարքերը ինչ ֆիզիկական մեծություններ են չափում:
սանտիմետրեր և մետրեր
12.Ինչ է չափիչ սարքի սանդղակ:
մետրաչափի վրա գրված են համ թվեր համ գծիկներ
13.Որն է չափիչ սարքի չափման սահմանը:
Չափիչ սարքի սանդղակի ամենամեծ արժեքը կոչվում է սարքի չափման սահման:
14.Ինչն են անվանում սանդղակի բաժամնման արժեք:
Երկու հարևան գծիկներ մեջտեղը կոչվում է սանդղակի բաժանման արժեք:
15.Ինչից է կախված չափման սխալը:
Պետք է գտնել այն երկու գծիկները, որոնց կողքին մեծության թվային արժեքներ են գրված այնուհետև մեծ արժեքից հանել փոքրը և ստացված թիվը բաժանել դրանց միջև բաժանումների թվին: Այսպես պետք է անել, որ ճիշտ ստանալ: