Ամփոփում
Սեպտեմբերի 27-հոկտեմբերի 3-ը
Առաջադրանք
Պատմություն — Կորյուն Գաբոյան (gaboyan.am)
Հոկտեմբերի 4-10-ը
Առաջադրանք
Պատմություն — Կորյուն Գաբոյան (gaboyan.am)
1Առաջադրանք 2
Հոկտեմբերի 10-17-ը
Առաջադրանք 1
Առաջադրանք 2
Պատմել եմ
Հոկտեմբերի 17-23-ը
Առաջադրանք
1. Ի՞նչ խնդիրներ լուծվեցին, և ի՞նչ փոփոխություններ տեղի ունեցան հայ ժողովրդի կյանքում գրերի ստեղծման շնորհիվ։
Երբ գրերը ստեղծվեցին սկսեցին ստեղծվել դպրոցներ և այլն։
2. Փորձի՛ր ենթադրել, թե ամենօրյա կենցաղում օգտագործվող ի՞նչ իրեր, պարագաներ և աշխատանքային գործիքներ էին պատրաստում ենթաթեմայի բովանդակությունում նշված արհեստների վարպետները։
Օրինակ դանակ, պատառաքաղ, կուժ, կարաս և այլն
3. Դավիթ Անհաղթի առաջարկած 4 հարցերի օգնությամբ քննի՛ր թագավորություն հասկացությունը։
գոյություն ունի՞ արդյոք.
Հին ժամանակներում եղել են, իսկ հիմա ոչ։
2. ի՞նչ է.
Թագավորությունը կառավարում է ամբողջ պետությամբ։
3. ինչպիսի՞ն է.
Թագավորությունը իմ կարծիքով ուժեղ է և ունի շատ պահակներ, որոնք հսկում են։
4. ինչի՞ համար է։
Թագավորությունը երկրին կառավարելու համար է, բանակին կառավարելու։
4. Դուրս բեր թեմայի այն հատվածները, որոնք քո մեջ առաջացրին՝ ա) զարմանք
Հայոց գրերի ստեղծումից հետո Մեսրոպ Մաշտոցը և Սահակ Պարթևը սկսում են վանքերին կից դպրոցների հիմնումը։
բ) ուրախությու
գ) պարծանքի զգացում
Այսպիսով Հայաստանի արևելյան հատվածում բացվում են բազմաթիվ դպրոցներ, իսկ Վաղարշապատում բացվում է նաև վարդապետական դպրոց, որտեղ կրթելու էին ապագա ուսուցիչների։
Հարցերի պատասխանները
«Ուսումնական աշուն»
Թարգմանություն — Կորյուն Գաբոյան (gaboyan.am)
Թարգմանություն
Թգմանություն — Կորյուն Գաբոյան (gaboyan.am)
Հետազոտական աշխատանք
https://koryun.gaboyan.am/%d5%b7%d5%a1%d5%bc%d5%ac-%d5%a1%d5%a6%d5%b6%d5%a1%d5%be%d5%b8%d6%82%d6%80/