Մայրենիի ստուգատես․ ուսումնական տարվա ամփոփում

Սեպտեմբերից մինչև Դեկտեմբեր

Մայրենիի հաշվետվություն

  1. Դրեք այն նախագծերի  հղումները, որոնց մասնակցել եք մայրենիից` սեպտեմբերից սկսած՝ նշելով նախագծերի անվանումները (դնել ոչ թե իմ բլոգի հղումը, այլ ձեր կատարած աշխատանքը տվյալ նախագծի շուրջ)։

Փոքր Մհեր Մաս Բ Մաս 2

Փոքր Մհեր Մաս Բ Մաս 1

Փոքր Մհեր մաս երկու

Փոքր Մհեր մաս մեկ

Ուսումնական պլան

Ջաննի Ռոդարի «Թափանցիկ Ջակոմոն»

«Մեղուն ու հավը»

ԱՂԱՎՆՈՒ ՎԱՆՔԸ

Ղ․ Աղայան «Ծառերի գանգատը»

Տորք անգեղ

Իմ գրադարանը

Զատիկ

Թարգմանություն

Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները

Արտուտի երգը․ Հովհաննես Թումանյան

Երգում է քաղաքն…

Եղիշե Չարենց «Հայրենիքում»

Փարվանա Հ․Թումանյան

Հովհ. Թումանյան «Թմկաբերդի առումը»

Հովհ․ Թումանյան «Թմկաբերդի առումը»

Հովհ․ Թումանյան «Թմկաբերդի առումը»

Հովհ․ Թումանյան «Թմկաբերդի առումը»

Հ. Թումանյան «Ա՜խ, ի՜նչ լավ են»

Ձախորդ Փանոս

Իմ Երգը

Անխելք մարդը

Ծաղիկների երգը

Բանակի մասին

Երեք մայրիների երազանքը

Մայրիի մասին

  1. Դրեք 2019-2020 ուսումնական տարում մայրենիից պատրաստած ձեր կարծիքով ամենահաջողված նյութի հղումը։

Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները

  1. Ձեր մասնակցած նախագծերից ո՞րն եք ամենից շատ հավանել, դրեք այդ նախագծի մասնակցության ձեր նյութը կամ նյութերի փաթեթը։

Ջաննի Ռոդարի «Թափանցիկ Ջակոմոն»

Ուսումնական պլան

  1. Դրեք մայրենիի այնպիսի մի նյութ, որտեղ կա ձայնագրություն և որտեղ կա տեսագրություն։

Իմ Երգը

Իմ գրադարանը

  1. Դնել մայրենիի բաժնի հղումը  և նշել կատարված առաջադրանքների թիվը։

Մայրենիի բաժին

Նյութերի քանակը = 75

  1. Ի՞նչ ես սովորել մայրենիից այս տարվա ընթացքում։ Ի՞նչ կուզեի սովորել։

Ես կուզեի սովորել կազմել լավ բառապաշարով նախադասություններ։

  1. Որ ստեղծագործությունը կամ ստեղծագործություններն ես հավանել բոլորից ավելի շատ։

Ինձ ամենից շատ դուր է եկել Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները։

  1. Ստեղծագործական աշխատանք «Իմ դպրոցն` համակարգչի միջից» (ներկայացնել պատում առցանց դպրոցի մասին, 10 նախադասությունից պակաս չլինի, կցել Paint-ով նկարված նկար)։

Մենք արդեն երկար ժամանակ դասերը անցկացնում ենք համակարգչից։ Համակարգչով դաս անելը հետաքրքիր ՝ բայց խորհուրդ չեմ տալիս։ Ինձ սկզբում թվում էր որ ավելի հեշտ կլինի համակարգչով դաս անել, բայց հիմա հասկանում եմ ինչ վատ է համակարգչով դաս անելը։ Նախ առաջին համակարգիչը վատ է, որովհետև հանկարծ կարող է կտրվի ինտերնետը և այլն։ Ես հիմա ուզում եմ գնալ դպրոց որպեսզի տեսնեմ ընկերներիս։ Իմ ուսուցիչները ուզում են մեզ տեսնել, իսկ մենք իրենց։ Բայց քանի, որ կորոնավիրուս է մենք չենք կարող գնալ դպրոց։ Մեր ուսուցիչները հաճախ գնում են դպրոց և մեզ դասերի ժամանակ ցույց են տալիս։ կարանտինի ժամանակ շատ անհարմար է։ Համակարգիչները կարող են թույլ լինել և երեխաները չկարողանան մասնակցել դասերին։ Ես չեմ առաջարկում ոչ մեկին մնալ տանը։

Leave a Reply