Ուսումնական աշուն
,,Ուսումնական աշուն,, նախագծերի քննարկում Զարմանալի աշուն (հեղինակ՝ Չարենց )
Այս աշունը եկավ, բացվեց ինչպես երբե՛ք,-
Եկավ — ինչպես զինվոր ու ղեկավար.-
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:-
Ե՛վ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,-
Եվ անձրևի շնչով, երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր:
-Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,-
Կարծես ծառերն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հուշերը — և դառնան նո՛ր…
Շրշուն աշունն այսօր ինձ գործ ու կյանք վսեմ,
Եվ ո՛չ թե մուժ, ու մահ, ու անկում է գուժում:-
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես դեռ չէի՜ տեսել
Մի այսպիսի՜ աշուն…
1.Բացատրի՛ր բառերը՝ կորովի, մարտակոչ, շեփոր, մուժ, գուժել:
կորով-եռանդուն
մարտակոչ-Ռազմակոչ
շեփոր-փող
մուժ-մշուշ
գուժել-վատ լուր հաղորդել
2.. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը:
Բանաստեղծությունը արտահայտում է ուրախ տրամադրություն։
3. Գտի՛ր, թե ինչ բառով է բնութագրում աշունը:
Շրշուն աշուն
4. Դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած քառյակը և մեկնաբանի՛ր:
-Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,-
Կարծես ծառերն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հուշերը — և դառնան նո՛ր…
Այս քառյակը փոխաբերական իմաստով է և ասում է որ ծառերը չէին հանձնվում անձրևից։
5. Մգեցված բառերը փոխարինի՛ր այլ բառերով, բայց այնպես, որ բանաստեղծության հանգավորումը պահպանվի:
Հևաց-տխրեց
թվաց-նմանվեց
բերեց-ցույց տվեց
բացվեց-կանգնեց
6.. Ինչպե՞ս ես հասկանում այս տողերը՝Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ կորովի գրեր — երգիս համար:
Աշունը եկավ աշնան մասին երգերով և ստեղծագործություններով։
7. Ընդգծված հանգավոր բառերով հորինի՛ր քառյակ:
Աշունը եկավ տխուր,
Բայց սիրուն հիմքերով,
Աշունը բերեց համեղ մրգեր,
Աշունը շատ հետաքրքիր է։
Leave a Reply