Երկրաշարժը, բնական երևույթ է, որը տեղի է ունենում, երբ երկրի մակերևույթի վրա տեղի են ունենում փոփոխություններ։ Այդ փոփոխությունները կարող են առաջացնել ցնցումներ, որոնք տարածվում են երկրաշարժի էպիկենտրոնի շուրջ, առաջացնելով ցբցոընբեր [...]
26/09/2023
Հեղինակը ուզում է ասել, որ ինտիլիգենտ լինել չի նշանակում ունենալ որակյալ կրթություն, աղբ չթափելը, չհայհոյելը և այլն դրանք նույնպես ինտիլիգենդ բաներ են, ես համաձայն եմ նրա հետ։Նա շատ ճիշտ … [...]
26/09/2023
В мире снов все иначе. Там нет законов физики, нет границ и ограничений. Там все возможно. В мире снов можно летать, как птица, погружаться в глубины океана, путешествовать по разным [...]
25/09/2023
Սովորողի իրավունքները 1.Սովորողը կարող է ազատ կարծիք հայտնել։ 2.Ստանալ անվճար գիտելիքներ, սովորել անվճար, բայց գոնե մի փոքր կրթություն։ 3.Դասերի ժամանակ խոսել այն ժամանակ երբ իրեն հարց տան, կամ ինքը հարց [...]
23/09/2023
Կոմիտասը մեր ժողովրդի հպարտությունն է. նրա գործը՝ մեր ազգային անսպառ հարստությունը:Ինչո՞վ է արժանացել նա մեր ժողովրդի այս բարձր գնահատանքին: Նա ո՛չ օպերաներ է գրել, ո՛չ օրատորիաներ, թերևս մի քանի արիաներ կամ ռոմանսներ միայն: Բայց ավելի մեծ գործ է կատարել, քան այդ բոլորը: Նա հայտնագործել է մեր ազգային երգը, հայկական երաժշտությունը՝ ինքնուրույն, ինքնատիպ և անաղարտ: Նա հիմն է դրել ազգային երաժշտական կուլտուրայի:Մարդիկ կային, հայեր և օտարներ, որոնք պնդում էին, թե հայ ժողովուրդը ազգային երաժշտություն չունի, թե նրա երգը նմանողություն է եվրոպականին, թրքականին, քրդականին…Կոմիտասը անխոջ աշխատասիրությամբ, իր հանճարի ուժով, իր զարմանալի ինտուիցիայի շնորհիվ, նաև իր տեսական լուրջ պատրաստությամբ ապացուցեց հակառակը, ապացուցեց հայ երաժշտության ինքնուրույն գոյությունը՝ բխած հայ ժողովրդի հոգուց և դարերի միջով մեզ հասած: Նա դիմեց հայ երգի ակունքին՝ հայ շինականի, գեղջուկի, աշխատավորի երգին: Արարատյան դաշտի, Շիրակի, Վանի, Մուշի ժողովրդական երգերին: Նա ուզեց հայկական երկրի բնության մեջ, հայ գեղջուկի շրթունքներից լսել հայ եղանակներն ու երգի խոսքերը:Նա խառնվեց այդ երգերը ստեղծող ժողովրդի հետ, ներձուլվեց նրա հետ. ներապրեց նրա երգերը և սրտով հասկացավ, որ հայ երգի ոճը թաքնված է ժողովրդի այդ երգերի մեջ, միայն պետք է մաքրել այդ երգերը օտարամուտ ժանգից ու անտեղի զարդերից, որոնք աղարտել էին հայ երգը: Եվ ցույց տվեց աշխարհին մեր ազգային երգը՝ մաքրած, ինքնուրույն և անաղարտ:Կոլտուրական ժողովուրդները՝ ռուսները, ֆրանսիացիները, իտալացիները ընդունեցին հայ երաժշտության ինքնուրույնությունը և հիացմունքով տեսան մի նոր գեղեցկություն, մի նոր երգ, մի նոր համամարդկային հարստություն: Հիշում եմ մի գեղեցիկ օր: Էջմիածնում հյուր էի Կոմիտասի մոտ. նստել էինք նրա փոքրիկ պարտեզում, ստվերաշատ տանձենու տակ: Կոմիտասը նոր էր գտել «Մոկաց Միրզան» և մշակել էր …
22/09/2023
2. Ի՞նչը դուր չեկավ քեզ արծվի պահվածքում և ինչո՞ւ: Կարծիքդ հիմնավորի՛ր 1 նախադասությամբ: Ինձ դուր չեկավ արծվի ամբարտավանությունը, ինչպես նաև այն, որ նա իրեն մյուսներից ավելի վեր է դասում։ 3.… [...]
21/09/2023
Սրտում տեղ չկա այն մարդկանց համար ովքեր չեն կարողանում հրաժարվել վատությունից և ընդունել սերը, չեն կարողանում հրաժարվել հարստությունից և նույնպես այն ընդունել, սրոտւմ տեղ կա միայն նրանց համար, ովքեր քեզ [...]
20/09/2023
Գարունդ հայերեն է գալիս,Ձյուներդ հայերեն են լալիս…. Լույսը յոթ անգամ չեմուչում արեց,Յոթ թռչուն պոկվեց յոթ բարդու …
19/09/2023
Ա)(-∞; +∞) Բ)(-∞; +∞) Գ)(-∞; +∞) Դ)(-∞; -1)Ս(-1; +∞) Ե)(-∞; 0)Ս(0; +∞)- Զ)(-∞; -2)U(-2; 2)U(2; +∞) Ա)[1; +∞) Բ)[-1; +∞) Գ)[1; +∞) Դ)(-∞; -2)U[-1; 2)U(2; +∞) Ե)[-1; +∞) Զ)(-∞; [...]
19/09/2023
Ա)9+16=25, պատկանում է 1+0=1, չի պատկանում 0+25=25, պատկանում է 0+0=25, չի պատկանում 0+1=25, չի պատկանում Բ)4+1=9, չի պատկանում 0+9=9, 1 1+64=9, 0 1+9=9, 0 1+16=9, 0 Գ)6.25 + 16=1/4, [...]
19/09/2023
NO MORE POSTS TO SHOW